Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

14-09-2009, 18:29 door bojo

Het is mij vorige week overkomen, een hele goede kennis die me via MSN laat op de avond vroeg om even een iDEAL rekening te voldoen middels het uitwisselen van de codes. Hij had drie keer de verkeerde pin getikt en zijn Visa was pas verlopen. Ik had geen enkel wantrouwen of het die Kennis misschien wel niet zou zijn. Er zijn genoeg mensen te bedenken waar ik het niet voor zou doen, specifiek deze niet. Ik kende deze vorm van oplichting nog niet, nu wel dus. Met een druk op de knop is er een groot bedrag weg. De dag later komt dezelfde persoon nog een keer online, voor een heel klein bedragje vraagt hij dan nog snel even hulp, en weer verdwijnt er een groot bedrag op de afschrijving. Hij belooft het de dag later contant terug te geven en natuurlijk een enorme dankzegging! En dat ontdek je natuurlijk pas later, als je rood staat en niet meer kan pinnen of toevallig bij het overboeken. Omdat de bank er niets aan kan doen, je hebt feitelijk een contante betaling verricht door nadrukkelijk je toestemming te ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha