Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-09-2009, 11:46 door SirDice

Door 44RT: Door SirDice: WTF? Bank verstuurd brief, persoon reageert niet, bank klaagt TPG post aan? Kansloze actie natuurlijk. De verzender is ten alle tijde verantwoordelijk. Tenzij een brief aangetekend wordt verstuurd maar met e-mail kan dat niet. En zelfs dat laatste had ze niet kunnen redden. Ze hebben gewoon de mail verkeerd geadresseerd (verkeerde persoon met verkeerd adres). Daar kan geen enkele postbezorger (digitaal of irl) iets aan doen. Ook als je een aangetekende brief verstuurd naar een verkeerde persoon en adres verstuurt treft de postbode geen blaam als de persoon gewoon de brief aanneemt en zijn handtekening geeft. Klopt maar het sloeg meer op het verantwoordelijk zijn. Feit blijft natuurlijk wel dat het adres moet kloppen. Met een aangetekende brief is er nog enigszins controle op het verzenden en ontvangen van de brief.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha