Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-09-2009, 15:23 door Anoniem

Als je een Service in de Cloud koopt voor Anti-Virus, dan heb je maar rekening te houden met twee zaken: 1) SLA's 2) Prijs per gebruiker per maand. Als ik het artikel boven lees, welke SLA's werden beloofd door deze 'cloud virusscanners'?? Want er wordt er niet een bij naam genoemd - hetgeen al vreemd is natuurlijk. Verder zie ik een opmerking dat Cloud anti-virus nog in de kinderschoenen staat. Een beetje vreemd om dat te zeggen, want Cloud gebaseerde Anti-Virus bestaat al meer dan 10 jaar - langer dan de meeste appliances. We gebruiken Messagelabs voor Cloud Anti-Virus, en de SLA's die ze bieden zijn goed genoeg voor ons: Beschikbaarheid 100%, maximale vertraging 60 sec en detectie van bekende en onbekende malware met een 100% SLA. Kinderschoenen? Ik denk het niet - een oplossing met 10 jaar ervaring en meer dan 20,000 klanten lijkt mij niet een die nog in de kinderschoenen staat. Wellicht is MessageLabs niet goed genoeg in hun marketing.....

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha