Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-10-2009, 10:42 door Anoniem

"Aangezien Security Essentials niet te beheren is, zal het daarom ook in omgevingen met meer dan 25 gebruikers niet meer bruikbaar zijn, aldus de CEO van Sunbelt Software". O jaaah. Wat een kul maar weer: beheerbaar bij AV wil zeggen dat updates tijdig er zijn. Nou, dan maakt het aantal gebruikers niet uit - als de signature update er is, dan moet ie asap naar de client. Als je daar als beheerder tussen gaat zitten (ik moet de signature update eerst testen, hoor) dan heb je er echt helemaal niets van begrepen. De eerste uren is een signature relevant, met de snelheid waarmee tegenwoordig gepropageerd wordt. Als je twee dagen later komt (ja maar m'n testproces loopt wat achter) kan je het net zo goed achterwege laten. Ja maar ik heb wel eens meegemaakt dat een update dingen stukmaakte. ja, is je alleen nooit opgevallen dat dit telkens bij dezelfde producten gebeurd? Heb je gewoon baggersoftware gekocht. Kun je beter iedere ochtend wat blogs lezen en je weet vanzelf welke producten te mijden en wat je moet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha