Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

07-10-2009, 19:19 door Anoniem

Boek NOOIT via deze site In april een hotel geboekt in Duitsland voor een lang weekend in september via de site. Alles leek goed gegaan te zijn totdat ze 15 minuten later belden dat het hotel niet beschikbaar was. Vervolgens werd een ander hotel aangeboden en ik had 48 uur de tijd om te beslissen. Ik besloot dit hotel te nemen en kreeg een bevestigingsmail en een voucher voor het hotel. Alles leek goed geregeld (site ziet er prima uit en het lijkt alsof beschikbaarheid ook daadwerkelijk wordt gecontroleerd). Begin augustus kreeg ik opeens een mailtje dat buiten hun schuld (snap ik, want in hun voorwaarden staat dat ze niet aansprakelijk zijn als het buiten hun schuld gebeurt) de boeking geen doorgang kon vinden en zonder een alternatief te bieden werd mijn bevestigde boeking geannuleerd. Hierna heb ik 2 maanden geprobeerd om het geld terug te krijgen en elke keer beloofde ze mij dat het geld op mijn creditcard rekening terug gestort zou gaan worden. Ik heb het geld terug maar NIET via Planigo maar mbv ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha