Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

09-10-2009, 12:04 door Anoniem

Door Thasaidon: Door Anoniem: Erover emailen met de ABN-AMRO heeft totaal geen zin. Het enige dat ze doen is een standaard antwoordje terug mailen dat je vraag niet beantwoord. Wanneer je daarna terugmailt of ze eerst je vraag willen lezen voordat ze een standaardantwoord aanklikken krijg je een standaard antwoord terug dat helemaal nergens op trekt. Valt me nogal tegen van de ABN-AMRO, .... Ach, DE bank is sowieso een klote bank als het aan komt op service naar de klant toe. Veel zaken kun je niet meer aan de balie doen en moet je voor naar de service desk. Daar heeft DE bank er uiteraard maar 1 van, waar ook nog eens een "tiepmiep" achter staat die niks kan en mag. Deze kan je alleen maar vertellen dat je dan een afspraak moet maken zodat je bij een of andere pipo aan z'n bureau kunt komen zitten. En uiteraard kan die afspraak nooit wanneer het jou uitkomt. Wel belachelijk trouwens dat als je zo'n vergaar script blokt, je niet meer kunt inloggen. Ik heb dit via een interne weg aan de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha