Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

16-10-2009, 12:03 door Anoniem

[q]Ja en dat is dus wat iedereen denkt... "Ach, het zal mij wel niet gebeuren, wat valt er bij mij nou te halen?"[/q] Ik zit bij de ING, noem mij één manier hoe ze mijn rekening kunnen plunderen (client-side). Geen skimming, want dat is een fysieke aanval. - Keylogger? Nope, TAN codes zijn bij iedere overboeking anders, al kunnen ze wel mijn account in komen (en niks wijzigen, want daar is vaak een bevestigings sms nodig en dan hebben ze zich al verraden. Ook staat de timestamp van de laatste login bij elke login in beeld, dus dat is controleerbaar) - Phissing? Nope, hosts file wordt continue gecontroleerd, en ik typ de URL altijd handmatig in. En al hebben ze alle overboekingsgegevens, dan nog matcht de TAN code niet bij 'de echte' site. Tel daar een EV cert bij op en je hebt al heel wat zekerheid. - SIM kaart klonen? Nog nooit in praktijk gebracht Conclusie: je niet onnodig bang laten maken en weten hoe de processen bij je bank werken. Vervolgens inschatten waar de zwakheden clientside zitten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha