Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-10-2009, 14:04 door Anoniem

Wanneer de dienst duidelijk een shared service betreft, het beheer van het systeem in handen is van de hostingprovider en wanneer niet expliciet is aangegeven dat log bestanden niet onder het beheer vallen heeft de klant niet te klagen wanneer een beheerder voor zijn taak deze logfiles doorneemt om het systeem te kunnen onderhouden. Rechtstreeks en enkel met de afnemer van de logfiles van de bijbehorende dienst communiceren is daarbij evenmin verboden. Ik heb een argument langs zien komen dat de klant gelijk zou hebben boos te zijn, maar ondertussen wordt daarbij wel heel makkelijk vergeten wat voor dienst er wordt afgenomen, wie er dus nog meer afhankelijk zijn en wat het doel is van logfiles en wie die logfiles aan wie verstrekt. Bij een sharde hosting zijn de logfiles onderdeel van de service, geen deel van het door de klant gefabriceerde werk. De rollen vallen dus zelfs om te draaien wat betreft eigendom: de klant laat resultaten van zijn werk in logfiles van de server schrijven. De server is echter ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha