Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-11-2009, 11:18 door Anoniem

Door Anoniem: Wat ik niet snap, is het volgende... Vroeger moest je kaartjes altijd bij het loket kopen... Kortom, per loket was er een persoon aangesteld. Anders werkte het gewoon niet... Vervolgens moest er op kosten worden bespaard. Oplossing: kaartverkoopautomaten. Maar die accepteerden geld (papier, munten). Tsja, dat transport is ook weer lastig (overvallen) en duur (geldtransportbedrijven)... Vervolgens is het dus goedkoper om electronisch te laten betalen. Scheelt veel kosten en risico's voor de NS (en andere plekken waar electronisch betalen wordt ondersteund). Nu kun je ineens bij die apparaten geen persoon meer plaatsen... Het is slechts 1 persoon voor alle geldautomaten in een bepaald gebied... Dat is blijkbaar nog steeds te duur (veel goedkoper dan vroeger, maar toch...). Vervolgens is er ook niemand die nadenkt over het feit dat de automaten misschien zo ontworpen zouden kunnen worden dat de PIN automatisch wordt afgeschermd (nee de gebruiker wordt asociaal genoemd als hij daar zelf ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha