Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-11-2009, 13:41 door Anoniem

Allereerst nogmaals hartelijk dank voor jullie nuttige advies. Daar komen we ongetwijfeld heel ver mee. Omdat het gisteren ontzettend zou gaan stormen, hebben we onze afspraak geannuleerd. Een lange autorit van mijn zus en nicht leek ons niet passend. Dat het slechte weer mij heel erg leek mee te vallen, schrijven we maar toe aan de ons teisterende slechte weerberichten en overdreven weeralarmen van de laatste tijden. We gaan de hier aangegeven stappen via een nieuw gemaakt emailadres en per telefoon volgen. Voordeel is dan ook, dat mijn zus wat computerhandigheid betreft iets opsteekt. We gaan dan de eerder genoemde stappen van Ilja, shields up (uitkomsten van netstat is voor mij alsnog abracadabra) en de laatste tip van Ilja omtrent TTS proberen. Die Onecare-onlinescan thuis op mijn XP eens gedaan. (Test met bootable AV-cd volgt nog). Overgeslagen door Avast, Spybot en Ad Aware vond Onecare toch een Trojan (Trojanclicker:win32/Yabsector A, in programma aTubecatcher) en veel (145) door Ccleaner ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha