Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-12-2009, 18:49 door Anoniem

Dit gaat mensen die on-line kopen geld kosten. Eens zien hoe snel Vodafone en T-Mobile het gaan snappen zodra hun klanten dit doorkrijgen: Als een shop (denk aan het boeken van een (vlieg)reis) je 2 maanden geleden een bod deed en de prijzen zijn ondertussen gedaald (nog veel vliegtuigstoelen vrij), gaan ze hun bod echt niet evenveel verlagen als ze kunnen achterhalen welk bod ze toen aan je deden. Al die reissites zijn donders goed op de hoogte van de aanbiedingen van elkaar en sommige sites zijn gewoon van dezelfde eigenaar. Aan het eind van de rit kom je dus weg met een slechtere deal dan dat ze iedere keer een aanbod moeten doen zonder kennis van vorige bezoekjes. Het probleem met deze unieke code is niet anders dan met iedere andere manier van bezoekeridentificatie; alleen kan de gebruiker het versturen van deze code zelf niet voorkomen. Dus: browser plugins gebruiken om te voorkomen dat er iets identificeerbaars wordt meegestuurd met iedere pagina aanvraag en niets on-line kopen via Vodafone ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha