Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-12-2009, 09:04 door Syzygy

Door Peter V: Door Syzygy: Probleem is natuurlijk ook nog de "inside" hulp, de hulp achter de douane zal ik maar zeggen, of de technici, schoonmaak personeel, catering etc. 100% Garantie heb je nooit. Dat klopt helaas. Verder heeft Schiphol al laten weten dat er meer beveiligers gaan komen en ik verwacht dat de strengere maatreglen voorlopig niet meer zullen worden gewijzigd. De passagier evenwel zal het merken in de portemonnee. Die gaat voor een vlucht extra meer betalen omdat de prijs van de security verhoging wordt doorberekend naar de klant. Ja en dan komt een SBS 6 medewerker die met een pasje van een ander iemand zo langs de beveiliging loopt en cart blanche op het platform heeft terwijl mevrouw den Ouden van 80, die naar haar zuster in Spanje vliegt om te overwinteren, een derde graads krijgt waarom ze een nagelvijltje bij haar heeft. ;-)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha