Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

18-01-2010, 23:15 door Ivanhoe

Als je een laptop hebt, wordt het lastig. Als je een desktop hebt, is het makkelijker. Ik zou eerst het navolgende doen ('back to basics'). Zet je desktop uit. Verwijder alle USB- en andere apparaten m.u.v. het toetsenbord en muis. Sluit, indien mogelijk en voorhanden, in plaats van de USB's een PS/2-toetsenbord en PS/2-muis aan. Start nu de desktop weer op en bezie of zich tot binnen een uur (of twee of langer?) de crash weer voordoet. Zo nee, dan weet je nu dat het probleem zich bevindt in 1 van de afgesloten apparaten of in de combinatie daarvan (IRQ-conflict) en kun je naar de oorzaak op zoek. Op deze 'gestripte' desktop kun je gelijk ook Windows Memory Diagnostics draaien, of MemTest86+, om je geheugen te checken. (Volgens mij zit een geheugentest ook in de Windows Vista Herstelomgeving op de Vista Recovery CD.)

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha