Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

19-01-2010, 11:36 door Bitwiper

Door SirDice: Door Bitwiper: Mijn punt is: hoe denkt KPN de gemiddelde internetter phishing mails van legitieme te leren onderscheiden? Is dit KPN's methode om hun klanten te laten zien hoe je veilig online kunt shoppen?!?!Ik denk dat je die vraag beter aan KPN kan stellen.Dat soort dingen heb ik een aantal jaren gedaan maar bleek altijd zinloos. Je loopt altijd tegen een muur van medewerkers op die niet begrijpen waar je het over hebt. Aan de schandpaal nagelen werkt vaak beter, en dit is natuurlijk geen full disclosure die goedbedoelende mensen of partijen kan schaden - integendeel. Door Thasaidon: Ik denk niet dat dit van KPN af komt of in opdracht van KPN verstuurd is.Helemaal zeker weten doe ik het niet maar ik ga ervan uit dat KPN hier opdracht voor gegeven heeft (gezien mijn e-mail alias waar de mail naar gezonden is, en de inhoud lijkt ook niet echt geoptimaliseerd voor het plunderen van je rekening). Door SirDice: Door Thasaidon: Maar stel dat dit wel van, of in opdracht van, de KPN verstuurd ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha