Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-01-2010, 17:42 door Anoniem

Het is geen valide reden om maar niet op abuse te reageren omdat Leaseweb een grote partij is. Als zij zo groot zijn dat ze de toestroom van abuse klachten niet meer adequaat kunnen afhandelen, dan moeten ze meer personeel op hun abuse desk zetten. Leaseweb is een prijs stunter. Ik denk dat dat voor een deel er voor zorgt dat je een hoop ongewenste rommel aantrekt. Maar tevens betekent het dat Leaseweb daardoor wellicht extra probeert te besparen op allerlei kosten. Misschien is de abuse desk daar 1 van. @Alex de Joode: Ik begrijp dus niet dat een netwerk van 500+ Gbps een andere moeilijkheidsgraad is dan een netwerk dat 500 Mbps doet. Abuse klachten gaat over het algemeen over 1 server of 1 site of in het ergste geval 1 klant. Het aantal servers of sites is dan voor het oplossen niet relevant. Het betekent alleen dat je meer personeel nodig hebt als je 22.000 servers host dan een club die er 5000 host. Het is onzin dat de complexiteit van het netwerk het oplossen van abuse meldingen ineens lastig ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha