Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2010, 15:08 door Anoniem

Door Anoniem: De ING zegt een goede afweging tussen klantvriendelijkheid en beveiliging te hebben gemaakt. Daarnaast acht de bank de kans op fraude 'zeer onwaarschijnlijk'. Met andere woorden: hoe verhogen we onze winst zonder (direct) de klant zich benadeeld te laten voelen. Maar goed, veel klanten zullen wel klagen dat ze hun codes niet per telefoon op kunnen vragen (gemak(zucht) dient de mens). Als een klant geen security wil... Doet me denken aan dat betoog van laatst, dat de 'moderne' gebruiker geen privacy wil gezien de opkomst van Hyves en Facebook. Dit lijkt er wel wat op. Privacy is wat anders als je geld laten jatten, als je straks een kluisje leegrooft en mobiele telefoon + pinpas hebt kan je iemands geld jatten. Lijkt me iets te eenvoudig de username password via tancode opvragen. Ik accepteer het in elk geval niet.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha