Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-01-2010, 19:34 door Anoniem

Beveiliging is het afwegen van risico. Voor een bedrijf, dus ook bij ING, gaat het om de kosten tegenover de winst. Maar nog belangrijker voor een bank: het imago van betrouwbaarheid. Vraag is dan als eerste wat een risico voor de betrouwbaarheid is. Net als bij PIN-betalingen en Automatische incasso doen banken bij internetbankieren alsof compenseren het wegnemen van risico is bij de klanten. Banken verkopen hun diensten en zichzelf als betrouwbaar wanneer ze klanten tonen dat ze gestolen geld op rekeningen vergoeden. Wat de klanten niet door hebben is dat de banken bewust zitten te slapen terwijl ze eigenlijk het geld van de klant hadden moeten beheren. Wanneer er met de goedkeuring van de bank ongewild bij de bank is weggenomen van een rekening is in feiten niet de rekeninghouder maar de bank beroofd. De bank schrijft echter blind in de administratie geld van rekeningen weg omdat ze niet hebben gezorgd dat ze met zeer grote zekerheid kunnen zeggen dat opdracht ook uit naam van de rekeninghouder is. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha