Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

27-01-2010, 09:15 door Anoniem

Door Anoniem: De ING zegt een goede afweging tussen klantvriendelijkheid en beveiliging te hebben gemaakt. Daarnaast acht de bank de kans op fraude 'zeer onwaarschijnlijk'. Met andere woorden: hoe verhogen we onze winst zonder (direct) de klant zich benadeeld te laten voelen. Maar goed, veel klanten zullen wel klagen dat ze hun codes niet per telefoon op kunnen vragen (gemak(zucht) dient de mens). Als een klant geen security wil... Doet me denken aan dat betoog van laatst, dat de 'moderne' gebruiker geen privacy wil gezien de opkomst van Hyves en Facebook. Dit lijkt er wel wat op. De klant is helemaal niet met beveiliging bezig. Dat is voor IT'ers. Klanten willen gemak en bescherming. Ik vind het niet verbazingwekkend. Banken en verzekeraars denken soms intern nog dat het niveau omhoog moet gezien de bedreigingen die spelen maar klanten denken daar heel anders over. Daar zie je juist een beweging die naar een lager niveau gaat. Inderdaad speelt daar ook mee dat mensen sneller geneigd zijn informatie ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha