Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

05-02-2010, 17:35 door Anoniem

T-Mobile en Vodafone verdedigden zichzelf aanvankelijk door te zeggen dat het technisch gezien onmogelijk was inhoud en vorm van smsjes te scheiden. Snappen die woordvoerders werkelijk niet hoe ongeloofwaardig dat is? Als je netwerken als die van hun in de lucht kan houden, al die informatiestromen betrouwbaar kan verwerken, geselecteerde informatiestromen af kan tappen, dan zou je opeens niet de expertise in huis hebben om daar een proxy tussen te zetten die de inhoud uit die tap filtert? Laat me niet lachen. Wat er wel aan de hand was weet ik niet. Misschien heeft een onervaren techneut die niet weet hoe iets moet daar "onmogelijk" van gemaakt, misschien is de opdracht om het op te zetten slecht geformuleerd en uitgevoerd door iemand die niet van de regels op de hoogte was, misschien is er op andere manieren geblunderd. Als je dat gewoon toegeeft en zichtbaar maatregelen neemt om herhaling te voorkomen dan doe je veel meer om je gezicht te redden dan met het vertellen van transparante smoezen. Dan ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha