Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

08-02-2010, 16:03 door Righard J. Zwienenberg

Dit kan iedereen overkomen... Voor een serie presentaties heb ik redelijk wat onderzoek gedaan naar skimmen en de installaties worden steeds technischer en onopvallender... Zo onopvallend dat het haast niet meer zichtbaar is voor de eind-gebruiker. Tel daar het niet reageren van de banken bij op... Ik heb al verschillende malen geldautomaten gezien waarbij de card-reader niet identiek is aan de foto op het scherm. Als ik hier dan over bel met de bank ben ik 'een lastpost'. Eenmaal heeft een helpdesk medewerker van de bank die ook US$ automaten op Schiphol heeft staan uiteindelijk zelfs de hoorn op de haak gegooid toen ik daarover belde (had 1.5 uur te overbruggen :-) De Bank wist ervan, de cardreader is door hen vervangen, alleen de afbeelding moet door een andere afdeling gedaan worden. In plaats van zo'n machine plat offline te halen laten ze dit gewoon doorgaan. En iedereen is zo laks om zijn pinpas er in te doen. Zoals ik zei: het kan iedereen overkomen, zelf de beste. Een wethouder veiligheid, of ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha