Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

20-02-2010, 12:15 door Anoniem

Om even als topic starter te reageren: Bedankt voor jullie reacties maar ik heb besloten toch maar voor mijn privacy te kiezen, noem me paranoïde maar zodra niemand mij kan vertellen wat er nu exact met deze gegevens gebeuren heb ik er geen vertrouwen in. Ik heb met de HI klantenservice gebeld, de aardige dame was nogal overdonderd maar besloot het uit te gaan zoeken. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan kwam ze terug met de mededeling dat zij ook niet wist wat er precies met de informatie gebeurd maar dat ik er maar op moest vertrouwen dat het allemaal wel goed zou komen. Dat laatste gaf voor mij de doorslag, gelukkig begreep de koerier de situatie toen ik hem uitlegde dat hij het pakket retour mocht nemen. Hij vond het geheel zelf ook redelijk krom in elkaar steken. Ik heb er overigens wel een melding van gemaakt bij het CBP. Mogelijk dat, met meerdere signalen, de telecom bedrijven het eens netjes gaan regelen zoals hierboven ook al is genoemd.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha