Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

22-02-2010, 16:28 door Anoniem

"Er is geen wettelijke basis. Dat is het hele probleem. We zijn als klant te goed gelovig dat het allemaal nodig is. Hierboven ergens wordt het al aangegeven. Indien een transactie vereist dat de identiteit van de koper onomstotelijk moet worden vastgesteld is het tonen van een officieel identiteitsbewijs meer dan voldoende. " Bewijs is niet bepaald onomstotelijk wanneer bewijs niet wordt geregistreerd. Verder denk ik dat het vertrouwen in de koeriers beperkt is, omdat zij juist aan fraude mee kunnen werken. Wat dat betreft kan je roepen dat jij vindt dat het tonen van een legitimatie en pas voldoende is, maar daar is behoorlijk wat tegen in te brengen. Het gaat er immers niet alleen om dat de klant wordt gecontroleerd, maar het gaat er ook om dat de kans dat de koerier aan fraude meewerkt kleiner wordt gemaakt. Dat diezelfde koerier vervolgens wel kan frauderen met jouw gegevens is kennelijk van minder groot belang voorde telco, en wat dat betreft ben ik het niet eens met de werkwijze, maar de ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha