Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-03-2010, 19:48 door Anoniem

Door Anoniem: Door Anoniem: Ik weet niet wat voor bank de vraagsteller heeft, maar bij de meeste banken kan dit gewoon netjes geregeld worden. Bij de Rabobank (de bank die ik de afgelopen tig jaar gebruik) kan je gewoon bellen naar de klantenservice en die kunnen de transactie terugdraaien. Dus moet je dat alsnog zelf opmerken, op tijd zijn en weet je nog niet wat er tegen die berover gedaan wordt. Als het meerdere automatische incasso's zijn moet je een bepaalde formulier ophalen bij de bank en die aangetekend versturen naar het bedrijf om hun te laten weten dat je het niet goedkeurt. Dat is zot en fout. De bank hoort op je centen te passen, daar verdienen ze hun geld mee. Als een bank jou verplicht om actie te ondernemen en tegen extra tijd en geld maar met je berover in onderhandeling te gaan is dat zeer fout gedrag van de bank. Nogmaals: het is en blijft de taak van de bank om jou geld goed te beheren en die taak hoor geen enkele klant van ze over te nemen. Nope de banken zijn immer nog gewoon ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha