Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

25-03-2010, 20:56 door Anoniem

Onderstaande mail kreeg ik vanmorgen, onder de titel DRINGEND MELDING VAN ING BANK. Beste Klant, Als deel van onze veiligheidsmaatregel, wordt een dringende e-post verzonden naar u van onze rekeningsafdeling ING BANK NL betreffende het onderhoud/de bevordering van onze dienst om een betere veiligheidsmaatregel in ons systeemgegevensbestand te verzekeren. Daarom is het zeer van belang dat al onze talrijke klanten het voordeel van ons nieuw veilig gegevensbestand voor betere en veilige transactie binnen ons bankwezensysteem krijgt. En het was ook aan ons bericht dat na de bevordering van ons veilig dienst/materiaal, de klant moeilijk vindt het nu om tot hun privé toegang te hebben/rekening samenwerkt. Om veiligheidsredenen hebben wij tijdelijke werkkracht geblokkeerd uw rekening tot u ons veilig Proces zult voltooien van de Controle/het Bijwerken, maakt dit deel uit van ons veredelingsprocedure. Hoe kan ik/bijwerk mijn de rekeningstoegang van ING BANK herstellen? Gelieve te volgen hieronder ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha