Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-04-2010, 10:41 door cpt_m_

Ik had een collega gesproken die goed gehandeld heeft na het incident van McAfee. Zijn geluk is natuurlijk geen 24uurs bedrijf en hebben zijn collega's maar even niet werkzaam kunnen zijn. - Swicthes afgesloten zodat de client die nog geen DAT file hadden ontvangen, deze ook niet meer konden ontvangen. - DAT File op de Server vervangen - De clients die de corrupte DAT file hadden ontvangen, duurde het proces van rebooten 1,5 minuut. Het ophalen van het DAT file begon voor het proces van inloggen. Door een push uit te voeren vanuit de Server, zag hij heel snel veel pc's herstellen. In totaal 1 uur werk. Alles valt en staat met logisch denken en juiste voorbereidingen. Voor particuliere mensen ligt over het algemeen de kennis wat lager en die zullen daar ook helaas gemiddeld langer mee bezig zijn.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha