Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

23-04-2010, 15:15 door Anoniem

Ik werk al zo'n 10 jaar met Mcafee Virusscanners en ik beheerd met EPO is het fantastisch. Moet je echter wel weten hoe je het beheren moet. Als ik verhalen hoor dat bij sommige bedrijven meer dan 1000 systemen gecrashed zijn dan betekend dat het Mcafee beheer bij die bedrijven simpelweg niet goed was. Iedereen weet dat een bepaalde update voor dit soort problemen kan zorgen. Het is en blijft mensenwerk en daarnaast kunnen er altijd fouten gemaakt worden. Dat is de reden dat wij pas om 5.00 uur 's morgens onze Update Repositories voorzien van de nieuwste updates. Zo heeft de hele wereld, ruim de tijd gehad om voor ons bedrijf de update te testen. In het geval van de defecte update hoefden we simpelweg alleen de update taken op de clients te stoppen zodat men eventueel niet meer handmatig kan updaten. Daarnaast de losse update taken via epo op laptops die wijzen naar ftp.nai.com uitschakelen. Wat veel bedrijven simpelweg vergeten is om het vinkje te zetten binnen epo waarin de lokale taken uitgezet worden. ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha