Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2010, 10:43 door Anoniem

Het is beschamend, verwerpelijk en bovenal onprofessioneel hoe Blippy de situatie bagatelliseert. De personen bij Blippy nemen geen verantwoordelijkheid en zijn ook niet open en eerlijk over het probleem. Als een consument iets moet kunnen verwachten van een financiele dienstverlener/verwerker van hun financiele gegevens is het openheid en eerlijkheid. Waar de personen van Blippy niet open en eerlijk over zijn zijn de problemen en de gevaren voor hun klanten. Wat ze niet vertellen is dat je als houder van zo'n kaartnummer als eerste het slachtoffer bent: een voor de houder ongewenste transactie heeft effect op je saldo en verdere gebruiksmogelijkheden om daarna nog te kunnen betalen. Wat ze niet vertellen is dat je als slachtoffer moet -hopen- dat de creditcardmaatschappij het met je eens is dat de transactie illegaal was: er is geen garantie. Daarmee is het risico wederom in eerste instantie voor de houder. Wat ze niet vertellen is dat je als slachtoffer van het lek gebonden zit aan tijd en kosten ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha