Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2010, 13:12 door Anoniem

Ik lees opmerkingen van "heel veel" wijze mensen, die McAfee sterk ontraden. Maar "geen een" heeft voor mij de oplossing van mijn probleem! Ja, mijn laptop (XP) is ook vastgelopen op woensdagavond en ik ben sedert donderdag met McAfee in de weer. Nog geen oplossing gevonden, wel een instructie. (Ook Telfort niet) Dus het blijft nog afwachten. Voor de andere gedupeerden onderstaand misschien de "oplossing" van McAfee, die bij mij niet werkte: Volg de stappen om het probleem met DAT 5958 op te lossen: > > 1. Start uw computer in de Veilige Modus (tijdens opstarten drukt u meerdere keren op F8 op uw toetsenbord (9-10 keer regelmatig op F8 drukken, totdat u een opstart menu van Windows krijgt). > In de keuze menu, kiest u de optie Veiligeidsmodus met Netwerkmogelijkheden (door middel van de pijltjes op uw toetsenbord en vervolgens ENTER). > Windows is nu uitgevoerd in veiligheidsmodus. > Opent u Deze Computer. > Dubbelklik op station C:\ > Dubbelklik Program Files (Programma's) > ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha