Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-04-2010, 15:38 door U4iA

Door owiknowi: McAfee ontloopt haar verantwoording en dekt slechts zichzelf in tegen eventuele schadeclaims die torenhoog zullen zijn als er een objectieve schatting van de werkelijke schade binnen alleen al het zakelijke segment zou komen. McAfee zegt daar over voor consumenten: If you have already incurred costs to repair your PC as a result of this issue, we’re committed to reimbursing reasonable expenses. Steps to process your reimbursement request will be posted in the next few days. Please check back here in a few days. Because we value our loyal customers, if your PC was rendered inoperable or severely impaired as a result of the faulty file released you are eligible for a two year extension of your existing McAfee subscription free of charge. We’re committed to getting this issue resolved for all our customers worldwide as quickly as possible. Er is dus naar de consument (die het minste last had) een zeer royaal gebaar gemaakt. Ik heb nog geen enkele leverancier zo'n gebaar zien maken, ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha