Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

11-05-2010, 18:19 door SirDice

"E-mail is van essentieel belang voor bedrijven, dus als ik een e-mail bekijk en Outlook crasht, dan vind ik dat zeer ernstig." Het is niet zo dat Outlook permanent omzeep wordt gebracht. Ook is het niet zo dat het volledige mail systeem onderuit gaat. Alleen de client crasht. Dat noem ik niet ernstig, dat noem ik vervelend. En met een diepe zucht start ik Outlook weer. In het geval van Reguly veroorzaakte een door een interne applicatie gegenereerde e-mail het probleem. M.a.w. de oorzaak van het probleem is die interne applicatie. Het effect is dat Outlook crasht. Voorkomen dat Outlook crasht is dus symptoombestrijding en geen oplossing. De oplossing is het fixen van die interne applicatie zodat deze niet meer dergelijke mailtjes stuurt. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Overigens kan meneer deze patch waarschijnlijk nu ook krijgen. Alleen zal'ie daarvoor wel een dik support contract moeten hebben. En als'ie dat niet heeft moet'ie net als de rest wachten op het service pack.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha