Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-05-2010, 15:35 door pjotrp

Het interessante is dat die persoon absoluut niet aan dat profiel voldoet. Integendeel. Het verbaast me dat mensen die zich bezig houden met 'security' er niet aan willen dat een bank meer aan kan doen. Probleem is nu dat ik niet eens de *optie* krijg om restrictiever om te gaan met mijn rekeningen. De post is nu de zwakke schakel. Wij vertrouwen de postbode. In het voorbeeld dat ik gaf werd of de postbus leeggevist (sleutel kopie?), of zat het lek op het postkantoor. De dief heeft dat gebruikt om een valse ID te maken. Vervolgens is de ING belazeren een klein kunstje. Op zich heeft de bank correct gehandeld in de afhandeling. Maar dat is wat laat. Er blijken steeds meer van dit soort gevallen te zijn. Zie Kinkerstraat rapport. Wat ik wil is dat er niets aan mijn rekening kan veranderen. Set in stone. Zonder mijn toestemming. Hoe we bewijzen dat ik ik ben, dat kan op andere manieren dan simpel een ID. SMS updates van saldo veranderingen zou al helpen. Dan kan je in ieder geval snel reageren ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha