Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

29-05-2010, 11:58 door Anoniem

Door Sjaan: Tsja, tegenwoordig is bijna elke grote centrale van Ericsson. In Nederland erg "handig" voorzien van een online-component om bij problemen te kunnen worden benaderd door KPN-online. Volledig windows-gebaseerd, in tegenstelling tot de oude Siemens Hicom centrales welke Unix-gebaseerd waren. Het is wachten op de klap (als de rekening op de mat valt). De Ericsson centrales zijn of de wijkcentrales of de centrales voor het mobiele netwerk die jij bedoelt. In het artikel gaat het over PABX, ofwel de doos bij de klant op lokatie. Heb je wel eens goed gekeken hoe ver Ericsson achterloopt met security.... De A-merken zijn doorgaans UNIX/LINUX based. De fabrikanten die destijds op Windows zijn overgestapt als OS zijn er allemaal van teruggekomen ivm stabiliteit etc. De beheerinterface op een client kan op windows draaien... En stop een MultiMedia Firewall tussen je customer LAN en het telefonie LAN, dus het stukje waar de doos staat, en alleen signaleringsverkeer komt er door....geen ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha