Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-06-2010, 11:06 door Anoniem

De vervoersbedrijven zouden de reiziger als een klant moeten zien i.p.v. een potentiele crimineel. Als je geweld wilt tegen gaan in het OV, ga er dan eens voor zorgen dat er voldoende personeel beschikbaar is voor: - toegangscontrole van de perrons (ter voorkoming van zwart rijden) - punctualiteit van het vervoer - snelle reactie bij storingen (bv alternatieve routes, tijdige informatie verstrekking, voldoende bussen) - klantvriendelijkheid (niet meteen aannemen dat een reiziger expres de fout in gaat) Dit los je niet op door bv de OV-chipkaart verplicht te maken, of DNA-spray uit te reiken. Maar ja, wat wil je als het doel van een vervoersbedrijf niet is om reizeigers te vervoeren, maar om zo veel mogelijk winst te maken tegen zo laag mogelijke (personeels-)kosten. Met dank aan de politiek.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha