Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-06-2010, 00:40 door Bitwiper

Dutch translation: een support medewerker van Softperfect heeft m'n mail beantwoord. Hij stelt daarin ongeveer: Het is veel simpeler dan je stelt. Ergens begin juni begon Kaspersky de netwerk-scanner als een trojan te detecteren. Een aantal andere antivirus producenten volgden kort daarop, kennelijk doordat ze de signatures van elkaar stelen. We hebben de laatste versie opnieuw gecompileerd in de hoop dat dit zou helpen. Het idee erachter was dat de binaire file niet hetzelfde wordt zelfs als je deze twee keer achter elkaar vanuit dezelfde sources bouwt. Dit hielp maar niet voldoende. Uiteindelijk hebben we Kaspersky een e-mail gestuurd en hen op de hoogte gebracht van het valse alarm. Zij gaven hun fout to en hebben de database [de auteur bedoelt virusdefinities] geupdate. Je kunt de netwerk scanner opnieuw aanbieden op virustotal en zien dat deze niet langer als kwaadaardig wordt gezien.Dat opniew aanbieden heb ik dus gedaan, zie boven. Wat er bereikt is, is dat Kasperksy de oude versie 4.4.7 niet ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha