Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

26-06-2010, 22:59 door Anoniem

De maatregel van de FTC zou niets geholpen hebben bij de hack van onder meer Obama's twitter account. Immers heeft de Fransman die daarvoor verantwoordelijk was niet het (al dan niet zwakke) wachtwoord van Obama gekraakt, maar hij heeft zich gericht op de 'password reminder questions', waarop hij het goede antwoord heeft geraden. De FTC heeft dus feitelijk niet onderzocht wat er daadwerkelijk gebeurd is, en legt Twitter een boete op vanwege problemen die met het incident niets van doen hebben. Het invoeren van sterke wachtwoorden voorkomt immers niet dat mensen het antwoord op de password reminder questions kunnen raden. Indien men Twitter 'veilig' wil maken, dan zou moeten kijken hoe voorkomen kan worden dat mensen het antwoord op de 'password reminder questions' kunnen raden, en men zou een vorm van one time passwords moeten invoeren, of multi-factor authenticatie, om te voorkomen dat mensen via phishing of malware hun credentials aan derden vrijgeven. Of dat met het business model van Twitter voor ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha