Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

28-06-2010, 21:43 door Anoniem

Hoi, Ik raad het iedereen af om de diensten van UPC aan te nemen. wij zitten na een verhuizing alweer weken zonder internet. en dat terwijl je ook nog verhuiskosten moet betalen!! je belt voor een afspraak en de medewerker komt met onmogelijk tijden dat er een monteur langs kan komen. Je moet er 6 uur voor thuis blijven zitten. vervolgens raden ze je aan om een buur te vragen de deur open te doen. goed idee! hebben we dat geregeld blijkt de monteur niet naar binnen te mogen wanneer de buurvrouw open moet doen. bedankt UPC! weer een nieuwe afspraak gemaakt... thuis blijven... monteur komt langs, doet zijn ding en binnen een half uur zou internet moeten werken. 3x raden... nee dus! vervolgens weer bellen. De medewerker geeft aan dat de komende maand de avondafspraken al vol zitten. zeg... anders vraag je de buren! grapje zeker? kennen ze daar hun eigen processen wel? en dan ook nog een rekening durven sturen. service in 2010! Martine

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha