Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

02-07-2010, 01:28 door Rene V

Door Peter V: Ach...Ziggo. De naam alleen al...echt een naam voor loosers. Ik zit al jaren bij XS4ALL en het bevalt mij prima (met hier en daar een onweerswolkje dat wel) Waar baseer je dat op? Alleen op het feit dat ze met tijd en wijle bij Radar waren? Laat ik je dit vertellen: Ziggo doet er echt alles aan om de service zo optimaal mogelijk aan te bieden. En ik kan het weten, want ik werk voor ze. UPC is ook een aantal keer in Radar en soortgelijke programma's geweest een aantal jaren terug. Daar hoor je nu niets meer van. Zelfde met Ziggo. De mensen die klachten hadden zijn behoorlijk goed en snel geholpen nadat Ziggo in Radar is geweest. Tuurlijk gaat er wel eens wat mis, dat is bij elke provider zo (zoals je zelf ook al toegaf). Het gaat erom wat er dan met de klachten gedaan wordt, en in dat opzicht heeft Ziggo het prima gedaan. Ik zelf heb (bijna) nooit problemen met mijn verbinding en vind ik dat ik waar krijg voor mijn geld. Ja, xs4all is zeker een goeie provider, en daar betaal je dan ook flink ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha