Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2010, 15:57 door Anoniem

"Ah ze snuffelen dus in mijn mail? Gewoon een bedrijf met een slecht product dat zich even in de markt wil lullen. Ik hoop maar dat de gasten geinformeerd zijn dat alles wat ze doen zichtbaar is... inclusief vertrouwelijke mails." Zo'n appliance is de normaalste zaak van de wereld. En probeer jij maar eens een zaak aan te spannen omdat je privacy wordt aangetast door een virusscanner die je mail ''leest'' door deze te scannen op malware. Overigens doet vrijwel iedere ISP dat ook; heb je er in dat geval ook een probleem mee ? Verder vraag ik mij af hoe je de keerzijde van de medaille ziet. Jij zit met een laptop met vertrouwelijke mails en bedrijfsinformatie, het hotel neemt geen maatregelen, en door activiteiten van andere gasten raakt je systeem besmet, waardoor je gegevens kwijtraakt. Stel je het hotel aansprakelijk, of prijs je ze de lucht in, omdat ze geen maatregelen nemen om te zorgen voor enige mate van veiligheid op hun netwerk ?

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha