Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

13-07-2010, 16:34 door [Account Verwijderd]

Door Anoniem: Verder vraag ik mij af hoe je de keerzijde van de medaille ziet. Jij zit met een laptop met vertrouwelijke mails en bedrijfsinformatie, het hotel neemt geen maatregelen, en door activiteiten van andere gasten raakt je systeem besmet, waardoor je gegevens kwijtraakt. Stel je het hotel aansprakelijk, of prijs je ze de lucht in, omdat ze geen maatregelen nemen om te zorgen voor enige mate van veiligheid op hun netwerk ? Laptop met vertrouwelijke gegevens die besmet raakt en gegevens kwijt? Dat lijkt me dan een slecht beveiligde laptop. En dan zal de rechter dat als eerste argument in ogenschouw nemen. Als het hotel dan nog zegt dat je op eigen risico verbindt en downloadt, dan heb je helemaal geen poot meer op te staan. Het hotel daarvoor aansprakelijk stellen is hetzelfde als zeggen: OK mijn auto stond los in de garage met de sleutels erop maar het hotel had maar de garage moeten vastdoen!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha