Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

03-09-2010, 13:48 door Anoniem

Ik heb een OV chipkaart aangeschaft zonder dat ik het op mijn naam heb gezet. Ik heb er € 7,50 voor moeten betalen. Nu als ik vergeet uit te checken verplicht HTM (Haagse Tram Maatschappij) mij op het kaart op mijn naam te zetten. Ik krijg dan een formulier die ik moet invullen met gegevens die ik niet wil invullen. Belachelijk voor woorden want bij het aanschaffen hadden ze mij toch echt duidelijk verteld dat ik het bij hen op kantoor zonder persoonlijke gegevens weer kon opwaarderen. Uit principe weiger ik om mijn chipkaart op mijn naam te zetten. Vooral omdat ik ben voorgelogen. Over voorgelogen gesproken. Ze zeiden bij aanschaf ook dat ik het bij alle vestigingen van Albert Heijn kon opwaarderen. Dat is ook niet waar. Dus ik ben nu zwaar voorgelogen door de medewerkers van HTM op de Wagenstraat in Den Haag. Ze zijn nu te arrogant om mij normaal te woord te staan. Leugenaars!!

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha