Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-10-2010, 12:31 door Anoniem

Als auteur van dit stukje dank ik jullie voor de reacties. In antwoord op een paar reacties het volgende: @Anoniem De kop ''Pinpasfraude bij ING kinderspel'' is voor rekening van Security.nl (en ik ben het hiermee wel eens) De weg via aanvraag pas naar de klant is: ING via TNT naar de klant. Omdat het hier om meerdere pogingen bij verschillende banken gaat is alleen TNT de gemeenschappelijke factor. Omdat op het moment van schrijven nog niet voor 100% is aangetoond dat het daadwerkelijk bij TNT Post onderschept is, meld ik dit. Er zijn dus GEEN vele schakels tussen ING en Meneer B, alleen TNT Post. Daar waar ING wel bereid is haar commentaar te geven op deze situatie is TNT Post nagenoeg niet bereid om iets mee te delen. Bij beide instanties loopt dit onderzoek nog dus geef ik aan wie wel bereid is wat te melden en wie niet. @ SirDice Het is helaas voldoende om een nieuwe pas en code aan te vragen. (waarvan akte) Vandaar ook dit stukje. Het zal waarschijnlijk nooit een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha