Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

15-10-2010, 12:34 door Anoniem

Ik vraag me inderdaad ook af wat de interne regelgeving op dit punt in het bedrijf is. Ik heb bij een bank gewerkt en daar was het volstrekt uit den boze om zelfs maar eventjes buiten de IRM afdeling om een wachtwoord te resetten. Sterker nog, als er een aanvraag van een manager langs kwam om een wachtwoord van een acount te resetten, "omdat er wat corrupte scriptjes onder dat account lopen en de persoon in kwestie niet bereikbaar is en mijn mensen toch door moeten kunnen werken", dan had de manager pech. Er werd niets gereset en op die manier is er zelfs een keer een hele teststraat naar de haaien geholpen. Jammer dan, had je maar een service account aan moeten vragen voor die scriptjes van je. Volgende keer doe je dat dus anders. Hoe pijnlijker de les, hoe langer die blijft hangen. Er staan hoogstwaarschijnlijk prive-zaken onder dat account (toegestaan vanuit de richtlijnen die hiervoor zijn opgesteld) en die mogen absoluut niet bekeken worden door derden, ook al zeggen ze dat ze alleen maar even een ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha