Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-10-2010, 21:29 door xy22

vervelende toestand, helaas ben je lang niet de enige. Punt is, wanneer jij of een contactpersoon zo'n mailtje opent, het 'spel' voor de spammer begint. Bij openen ga je zelf ook die rare berichten versturen (soms ook via MSN). De snelste aanpak is denk ik om eerst je email-inbox nog een keer na lopen of je niet nog zo'n bericht hebt staan, en in dat geval verwijderen. Vervolgens kun je Trend Micro Housecall een keer laten lopen (of een vergelijkbare online scanner). Voor de zekerheid dat er niet per ongeluk malware op je computer staat die verder gaat met 'spammen' vanuit jouw emailadres. Het belangrijkste is om het wachtwoord voor hotmail/livemail te vervangen, en jouw mail stopt als het goed is met onzin versturen. (en aan je contactpersonen vragen hetzelfde te doen) ... zelfde mail hebben ontvangen en ook ik heb van u hun hetzelfde e-bericht ontvangen. Uiteraard heb ik die allemaal op ongewenst gezet en verwijderd/vernietigd.Dat lijkt me onverstandig, je blokkeert dan ook alle normale mail van je ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha