Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

30-10-2010, 16:01 door Anoniem

Ik heb een Abonnement op Blackberry bold T-Mobile ik betaal maandelijks 25 euro. Mijn moeder heeft daar ook een abonnement op Blackberry bold zij betaalt 31 euro per maand. Er komen zomaar kosten er bij nu betaal ik 50 euro per maand? Terwijl ik 25 per maand te hoor betalen bij mijn moeder is het zelfde probleem bij haar wordt ook het dubbelen afgeschreven. En 2 weken geleden is zomaar mijn blackberry bold simkaart geblokkeerd. Ik ben naar de winkel toe gegaan en die zeiden dat er geen geld op mijn bank rekening stond terwijl dat helemaal niet waar was. Die man van de winkel vertelde mij dat die T-mobile family paket gratis was voor 6 maanden ik heb mijn mobiel nog voor geen 3 maanden en ik moet nu voor die Family pakket 8,40 gaan betalen ik heb het via internet opgezegd maar krijg ik mijn 8,50 niet meer terug? En mijn andere extra kosten dat er zomaar wordt afgeschreven 2x per maand? Ik weet echt niet wat ik moet doen? Het zorgt voor zoveel stress thuis.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha