Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

31-10-2010, 11:48 door Anoniem

Hallo allemaal. Ook ik heb dit probleem met een nieuwe laptop Pavilion. Gekocht 24 oktober jl. De reactie van Anoniem 17-10-2010 is een voor de hand liggende oplossing! Wat hij aangeeft is een gigantische klus wat hij gedaan heeft. Maar gelukkig heeft hij de moeite genomen de verantwoordelijke beveiligingsupdate te traceren. Ik heb steeds geprobeert naar een voorgaande instelpunt te gaan. Daarna automatische updates uitgezet, maar helaas bij het uitzetten van de laptop geeft windows aan alsnog zo'n 100 updates!! te gaan installeren. De enige mogelijkheid om dit te onderbreken is de stroomvoorziening te onderbreken. Dan is ook de installatie van de updates onderbroken maar duurt het opstarten van de laptop wat langer dan normaal. Ik verdenk de software van HP ervan automatisch de automatische instelling te herstellen. Omdat de laptop nieuw is heb ik helpdesk van HP geraadpleegd. Na enige heen en weer schrijven en bellen geven zij toe dat dit probleem wel eens voor kan komen. Ook zeggen ze mij dat hier ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha