Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2010, 10:42 door Anoniem

Ik heb afgelopen dagen precies hetzelfde meegemaakt. Vorige week op vakantie geweest. Op de 27 Oktober heeft iemand een hotmail geopend (met mijn naam als inlog naam) en een verhuis service bij TNT aangevraagd. Voor TNT was genoeg de postcode, het huis nummer en de geboorte datum. Verdere verificatie is voor TNT niet nodig. Van 2 November tot 2 December zou mijn post naar een adres in Amsterdam Zuidoost doorgestuurd worden. Op dezelfde dag, 27 Oktober belt iemand bij ING op de 0900-0933, drukt mijn rekening nummer en spreekt met een klantenservice medewerker. Alweer wordt er naar¨postcode, en geboorte datum gevraagd ter verificatie en BINGO : zogenaamd is de oude pas beschadigd, een nieuwe pas aangevraagd en ook afschriften voor de periode van Juni-September. Op de 28 en 29 Oktober wordt mijn brievenbus volgestopt met kranten en folder (allemaal met een adres van Amsterdam Zuidoost erop). De vriendin die mijn brievenbus dagelijks leegde (gelukkig was het geregeld) dacht dat we een luie postbode hebben die ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha