Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

04-11-2010, 10:45 door Anoniem

Ter informatie : op 4 november 2010 ontvangen mail voorzien van logo van ABN Amro Bank Geachte klant, Het is ons ter ore gekomen dat uw account moet worden bijgewerkt als gevolg van de recente veranderingen die we hebben gemaakt aan onze online banking systeem. Deze update zal ons toelaten het activeren van nieuwe functies voor uw account op ons nieuwe systeem. We hebben deze veranderingen om u beter van dienst zijn. Met onze 24-uurs online financile centrum, beheert u uw online accounts, zie je beelden van de voorkant en achterkant van de controles gewist en deposito tickets, de overdracht van middelen tussen de ABN AMRO in aanmerking komen rekeningen, teneinde de controles en nog veel meer. Online Banking is snel, eenvoudig en eenvoudig, waardoor u aan de bank waar en wanneer u maar wilt Klik op VERDER om je update te voltooien. Om uw online ervaring nog beter te beveiligen hebben we een nieuwe beveiliging kenmerk dat ons toelaat om ongewone activiteit te detecteren op uw ...

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha