Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

17-11-2010, 10:43 door Anoniem

@ Willem: Veel belangrijker... Kan dit vaker voorkomen of zijn er nu maatregelen genomen om dit tegen te gaan. Dat las ik helaas ook niet in de mail van Byte. Voor ons website beheerders is het natuurlijk super dat het snel wordt opgelost maar als dit vaker voorkomt en Byte zich verschuilt achter het feit dat het haar verantwoordelijkheid niet is dan wil ik graag weten wat er aan wordt gedaan om dit in de toekomst te voorkomen. Dat Byte zegt dat het haar verantwoordelijkheid niet is snap ik natuurlijk prima. Anders zien ze de claims al komen maar dit is natuurlijk wel degelijk hun verantwoordelijkheid. Byte is gemiddeld gezien een zeer prijzige hosting provider en dat betalen wij als bedrijf graag voor de goede service en vooral veiligheid. Maar dit soort geintjes moeten natuurlijk niet al te vaak voorkomen. Met vriendelijke groet, Een over het algemeen zeer tevreden Byte klant.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha