Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

24-11-2010, 14:28 door WhizzMan

Ik zet altijd in de privacyreglementen, dat het privegebruik van de zakelijke account wordt ontmoedigd, maar niet verboden is. Dat de werkgever altijd inzage heeft in deze mails en dat alle mail wordt opgeslagen en dat daar backups van worden gemaakt. Verder zet ik er in dat werknemers, mits dit geen beveiligingsproblemen oplevert of anderszijds policies schendt zoals installatie van software, hun privemail op het werk mogen controleren en beantwoorden. De werknemer weet zo dus dat hij geen privacy heeft op z'n werkmail en je biedt de mogelijkheid om de eigen mail wel te controleren. Als bedrijf heb je de plicht om een administratie van je binnengekomen en uitgaande stukken bij te houden, dus je moet sowieso de ontvangers, verzenders en het tijdstip al opslaan van elk e-mailbericht. Voor eventuele aansprakelijkheid is het verstandig om gewoon alles in z'n geheel op te slaan, dus dat adviseer ik dan ook meestal.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha