Abuse Melding

Je hebt een klacht over de onderstaande posting:

12-12-2010, 21:29 door 0101

Als het een probleem is met achtergebleven Cookies of LSO's, probeer i.i.g. in je browser de cookies te verwijderen, op http://www.macromedia.com/support/documentation/nl/flashplayer/help/settings_manager07.html alle LSO's en eventueel ook nog hier (http://java.com/nl/download/installed.jsp?detect=jre&try=1) naartoe te gaan en vervolgens op het Java icoon in de taakbalk te klikken (als je Windows gebruikt) met de rechtermuisknop. Kies "Open control panel" en onder Temporary Internet Files op view te drukken en daar alles te verwijderen. Eventueel ook proberen je Silverlight instellingen aan te passen als je toestemming hebt gegeven voor de opslag van gegevens. Bezoek de website in de Private Browsing modus (Meestal Ctrl+Shift+P, in Chrome is het Ctrl+Shift+N en in Opera een nieuwe privetab openen vanuit het contextmenu van de tabbladenbalk.) Probeer dan de website nog eens te bezoeken.

Beschrijf je klacht (Optioneel):

captcha